tack för igår tjejer! :) <3

Gårkvällen blev kanon. Jag fick många fina presenter och maten jag lagade blev awesome. Mitt i allt spök snack så fick vi besök från den andliga värden. Även fast jag är van blev jag skit rädd. Ja så jag har inte sovit i mitt rum inatt!
Idag har jag vart vid stranden, gick en sväng. Jätte mysigt. Och sen såg jag ett program som hette allt för Martin. Jätte sorlig. Både jag och mamma satt och grät.
Den handlade om en handikapad pojk som bara blev 17 år. Han hade lunginflamation efter lunginflamation och tillslut orkade han inte hålla sig vid liv. Mamman berättade allt och visade bilder och videos. Det kanske inte låter så sorligt nu, men det var det!
Just nu precis åt jag mig alldeles för mätt. Känner mig spräng färdig.
Om ungefär en halv timme skall jag ut till Stenkyrka och busa med Frida. Kommer hem imorgon någon gång :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!