allting kommer lösas och bli bättre igen

Dagen har varit lång. Mycket lång.
Har dock inte mått helt okej, men nu får jag hjälp och hoppas att min liv skall ordna upp sig. Lite knark löser allt.
Nu undrar ni säkert vad jag snacka om. Vill inte riktigt ta upp diagnosen här, men det jag kan säga är att jag inte kan må sämre än vad jag gör just nu. Men förhoppningsvis om två veckor skall medicinen gett resultat och så får vi se hur länge jag kommer behöva äta den. Men minst 1 år.

Kom precis hem från Elin, var där en stund och firade henne. Skall kolla tv med min älskade mamma och sen ringa min fina pappi.
Inatt kommer jag sova gott, som jag inte gjort på... vet inte hur länge.

Vi hörs imorgon!
Godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!