där rök mina sista pengar..

Dagen har rullat på bra med mycket skratt.
Har däremot fått en parkeringsbot på 1000 spänn. Oj spännande. Är nog nästan fortfarande i chocktillstånd.
Efter skolan åkte jag till läkarn, fick ett positivt och ett negativt besked. Är ändå rätt nöjd.
Lite mera pillerus, fint de.
Sedan gick jag och Elin på stan i flera timmar. Hittade några fler julklappar. Har bara två kvar. Dom får jag ta imorgon. Vet dock inte vad jag ska köpa, men det löser dig.

Åt mat förut som fick mig att må dåligt, så nu ska jag hoppa i säng. Wlök. Hoppas det är bättre tills imorgon.

Juste fick reda på mitt barn och ungdomsprov idag. Gick helt underbart bra. Fick VG+. Tre poäng från maxpoängen. Rätt så jäkla nöjd faktikst. Sen fick jag även redapå hur jag ligger till i rehabilitering/hanilitering. Har fått VG+ på alla arbetet jag gjort. Great!!! Det gjorde mig glad.
Tur jag har presterat bra i några ämnen den här terminen iaf. he he.


Postat av: Odinveronica

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-09-05 @ 10:28:39
URL: http://odinveronica.blogsmile.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!