*

Är hemma igen. Elin köpte ett par as snygga skor. Åh blev lite avis.
Själv fick jag med mig 6 st fimer hem från rusta. 19:90 kr st. ÅK DIT!
Dom ska jag kolla på nu i veckan då jag inte ska till skolan.

Tänkte samla lite krafter till småbarnsträningen som börjar 15. Där måste man va på topp för att ha tålamod. Vilket jag inte riktigt har idag. Aj fifan vilken dag. Man blir helt knäpp i huvudet.

Har även gjort en ny header och lagt in en ny bakgrund. Tyckte det blev helt rätt okej alltså! :)



Postat av: Sondrejenny

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-10 @ 14:47:59
URL: http://sondrejenny.blog24h.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!