fullt upp

Imorse när jag vaknade kände jag en stor saknad av alla mina kompisar i skolan.
Så kl tolv var jag på lektion. Såg film om tvångssyndrom och sedan letade lite fakta om det.
När det var klart åkte jag och Elin ner till stan. Fixat en första julklapp. Jag hatar att köpa julklappar!!!
Nu ska jag coola down lite sen äta mat.
Ikväll blir det sängen, väldigt tidigt.
Ska nämligen upp och jobba imorgon. Dom behövde hjälp 7.30.12-30. Skall även jobba lördag och söndag också. Då det blir längre pass. Det är lite nervöst. Har inte varit där och jobbat sen i sommras. Hur sjuka har dom blivit? hur pass mycket ork har jag osv. Men det ska bli kul att träffa alla dementa igen. Dom är lite speciela ;)

Vet inte om jag hinner skriva något imorgon. Efter jobbet ska jag hem och göra mig iordning sen ska jag och 6 st andra tjejer ut till Emma där vi ska julbaka, äta middag, se idolfinalen och bara ha allmänt mysigt och kul.

Men vi hörs när vi hörs!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!