god jul

Min dag har varit bra. Började dagen med att gå upp kl 06. Drog till jobbet och slöt kl 14.
Lugn fast ändå en stressig dag. Gårkvällen var stimmig och vi tappade tålamodet tillslut. Usch.
Men jag älskar verkligen mina små tanter ändå, åh dom är så himla söta. Kanske ska satsa på äldrevård ist för akutsjukvård? Det tåls att tänka på.

Fått julklappar, träffat släkten och ätit skinkmacka. Oh gud så gott det är. Min mage hänger över byxkanten nu till o med..
Inom 30 min ligger jag redan och sover. Så bäst att stänga av datorn så man inte somnar med den i knät. Vågar inte riktigt testa faktiskt.
Imorgon har jag sovmorgon som jag ska njuta av till 100 %

Hoppas ni haft en bra julafton!? :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!