haha fysatan

Haha alltså den här dan, katastrof.
Började med att mitt mobil larm inte ringde. Vaknade och fick brottom.
Väl när jag kommer ut till bilen har det snöat och min vindrutetorkare var mongo och hade hoppat av (?).
Kommer bort till elin, får ett kärringstopp och blir galen. Kommer till skolan och får reda på att vi skulle göra ett prov. Neva sa jag och får göra det på fredag ist. Thanks Kia! Kom sedan på att jag glömt tagit min medicin. Bra gjort....
Vi fick fika på lektionen, pratade om anorexia och kollade på skolans lucia tåg. Inte bra faktikst.
Efter skolan gick jag och elin på stan. Hittade lite grejs. Sedan hämtade vi tove och vi fick för oss att sladda lite på p18.
Det vi inte visste var att det var mycket snö just där vi skulle sladda så vi fastnar och sitter där ett bra tag.
Vi spärras ner mer och mer och tillslut ringer vi några grabbsar och ber om hjälp. PINSAMT. Fast kul.

Har precis varit och tränat barnen och ska själv träna ikväll. Hare gott.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!