hajdåe

Åååååkej, filmtittande blev det icke. Ist åkte jag och bror ut en sväng till famor. Tittade även till farfar på kyrkogården och kom hem alldeles för en stund sen. Hahah alldeles för en stund sen. Vad fick jag den svenskan ifrån? Tyckte den var lite flaschig så det får stå kvar. Då har ni något kul att skratta åt. Eller gråt, bli arga eller vad fasen ni vill. Don't care.

Nu ska jag komma under fund med hur man tar bort kontakter på min mobil sen sova.
Imorgon kommer Elin in till stan då vi tänkte ta en tripp på rean och sedan åker vi ut till henne på fårö. Kommer hem fredag men då blir det nyårsfirande så jag kan inte lova att jag kommer blogga dom närmaste dagarna.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!