nu är det inte länge kvar till julafton!

Goderdagens.
Har precis ätit lite frukost. Mina småsyskon kom ner och väckte mig. Blev väl inte så glad men det är bara att hålla huvudet uppe.
Ska försöka få tag på mitt jobb, upptaget bämligen. Ska tydligen kanske få jobba på min avdelning ist för på den andra som det var sagt från början. Det känns great. Då känner jag mig hemma och kan köra på som vanligt i mitt eget race.
Och sen måste jag få reda på vilken tur jag jobbar, sena eller tidiga. Hoppas på den tidiga faktikst, då slutar jag kl 8. Fast om jag jobbar sena får jag mer OB. Äsch spela roll, båda blir bra :)

Nu måste jag göra mig iordning och sedan städa lite här hemma. Skulle även behöva åka til apoteket och hämta ut mina nya tabletter. Får se om det hinns med eller inte. Det märker vi.

Hoppas ni får en trevlig dag och att ni fått lite julstämmning. Tyvärr har inte jag det ännu...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!