tankarna finns alltid där <3

Nu ikväll har jag hunnit varit på kyrkogården och tänk ljus för Greten som gick bort för 9 år sen.
Denna kvinna var något fantastiskt. Är fortarande en person som sitter hårt i mitt hjärta.
Det är för henne och för farfars skull jag verkligen stödjer cancerfonden. Och alla andra som avlidit i det.
Ingen skall behöva avlida pga en sån sjukdom. Inte på grund av någon sjukdom alls. Utan av åldern.
Av åldern är det okej, inget annat..
Jag saknar Greten och farfar jävligt mycket. Hur mycket man försöker tala om för sig själv att det inte finns så mycket att göra så finns alltid hoppet där. Hoppet av att någongång få se dom igen. Det är något jag strider hårt för.

Bror vill visst åka till maxi och köpa godis, så får köra honom sen ska jag se film i min ensamhet.
Lite tid för sig själv behöver man ibland.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!