vad tycks?

Jag har velat tatuera mig nu ett bra tag. Först var jag inne på att skriva något ord på handleden som får mig att vara stark. Men sen så är jag ju ganska smart och tänker ett steg längre: Inge bra att ha en synlig tatuering när man skall jobba inom vården. Vilket är mitt resonomang. Ohygieniskt osv.
Så jag har börjat fundera på att ha en text på sidan av magen. Vid revbenen under armen. Fattani?
Jag har iaf hittat en text som satte sig hårt i mig. Funderar på att slå till.


there is no obstacle you can't overcome,
no challenge you can't do,
no fear you can't overcome,
regardless how impossible it might be.

 <--  
Typ ungefär där ska den sitta.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!