vi är inte normala, I know

Hejsanhoppsan. Var det jag som inte skulle skriva på några dagar eller? Pöh, ja ni ser ju hur det gick med de.
Datorn fick följa med till Fårö och här sitter vi i varsin säng och datanördar oss.
Roliga grajar de.
Imorse blev jag väckt, tidigare än vad jag tänk. Redan halv sju. Fick hoppa in och jobba, började 6.45. Däremot fick jag jobba på andra avdelningen vilket inte var 5 av 5 toast. Typ 2, om ens det. Jag tycker mer om min avdelning. Jag älskar att vara där.
Men iaf. Slöt kl två, hämtade upp E och åkte vidare ut hit.
God middag och efterrätt blev det, som vi fixat. Sedan åkte vi hem till Tove och kom precis hem där ifrån.

Nu ska vi skratta åt allt roligt sen sova. Vi är trötta. Mhm ja, bara så ni vet. Sådetså. Godnatt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!