21/2

Jag har redan hunnit med en hel del idag. Städat, hängt upp tvätten och även pluggat lite. Nu har jag tagit en liten paus men ska snart sätta igång med pluggandet igen.
Mamma är i affären och hämtar post, hoppas det är något av det jag beställt. Fast det är det säkert inte bara för det.
Sen lite senare blir det bara jag och mamma hemma, dom andra ska iväg med Sebastians klass och åka pulka, så jag och mamma tänkte baka en massa till torsdag. Helet enkelt en mamma-dotter stund, vilket jag uppskattar väldigt mycket ibland.
Nej nu måste jag sätta igång igen, så jag kan bli klar med allt plugg innan dagen är slut.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!