Charlotte

Jag och C bestämde oss för att åka in till mcdonalds och käka lite, så nu är man fet och gla.
Det blev mkt prat och mkt skratt i bilen på väg dit.
S: "Det är samma sak som att mitt högra bröst väger lika mkt som ditt vänstra bröst"
S:" Visste ni att vi har lika mkt snor i båda näsborrarna?!"
C: "Näe vah? Jag har alltid mest i den näsborren som jag legat på"
R: "Jag ska ta och pilla ut mina kråkor någon gång och väga och se om det är lika mkt i varje näsborre"
 
Hahahhahaha aj shit man kan ju inget annat än skratta!

När vi kom hem satte vi oss inne på C rum och kollade film. Och nu är jag hemmä, as trött är jag.
Kan kanske bero på att jag vaknade så tidigt imorse..
Ska försöka hålla mig vaken en stund till, sen krypa ner och dejta kudden för natten.
Så tjingeling för mig!
/ Rebecca the man

 <3


Postat av: C

hahahah, älskling <3

2010-03-01 @ 09:54:55
URL: http://hedenstein

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!