00:30

Jag ligger här i sängen som en liten degboll. Hur nu det ser ut får ni fantisera er. För jag tänker inte förklara hur en sån Rebecca ser ut.

Jag satt just och tänkte på en sak eftersom jag för tillfället är hungrig och lat. Och det lyder så här:
Om man kunde ha krafter, eller kanske till och med en trollstav som gjorde att man kunde få saker att komma till en ist för att behöva lyfta på sig och hämta något man vill ha. Om jag nu skulle kunna det så hade jag haft en banan flygandes framför mig just nu. Men det kan jag ju bara drömma om. För det lär aldrig hända. Snyft.
vad tycks om min idé? Rätt så nice va? :P

Just nu sitter jag inne på fb, snackar med Frida o Elin. Elin har tydligen en snopp i örat och jag har en i ögat. Det låter mums tycker jag.
Väntar på att Frida ska skriva i sin blogg sen ska jag stänga av datorn och degbolla mig ännu mera.
Så godnatt folket <3


Jag o Elin



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!