12:53

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte ännu, pratade med Eric igår om att han kanske skulle komma in till stan idag, men det blir nog inte så :( <3

Från att inte kunna röra fingret alls har all träning gett resultat, jag kan nästan sträcka fingret så det blir rakt, och jag kan nästan få ner fingret i handflatan utan att behöva hjälpa till med andra handen. Och det bästa av allt; antibiotikan har börjat hjälpt, så mitt finger är inte alls lika mkt infekterat längre. Vilket betyder att jag inte har ont!! Jag är så jävla glad verkligen :D

Nej hejdå, jag ska hitta på någe roligare än att sitta här.



Postat av: Anonym

Härligt att höra att det går frammåt med fingret :)

2010-01-02 @ 14:17:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!