17:08

Träningen igår gick inte så bra som jag trodde att den skulle gå, men den gick helt okej ändå.

Imorse var det riktigt segt att ta sig upp. Plus att jag var tvungen att ta bussen så jag var väldigt stressad där ett tag.
Själva skoldagen har i stort sätt varit okej. Efter skolan dansade vi lite och sen åkte jag till arbetsteraputen.
Skulle tid sjukgymnasten efter men hon var hemma med sjukt barn, så det blev ingen akopunktur idag. Vilket var surt för jag har börjat fått väldigt ont igen.
Men iat så gick det bra hos arbetsteraputen. Jag fick en skena som jag skall ha nattetid. Och dessutom så slipper jag nu ha något på fingret på dagen. Vilket känns väldigt skönt.

Snart är det nog mat, eller nej det är det nog inte, men jag skulle önska det.
Appropå ingenting så har jag inte hunnit lagt upp min nya header, men den kommer!!

Hejdå




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!