18:03

På väg in till skolan imorse kom jag på att vi hade sovmorgon. Suck. Hade kunnat sovit längre. Men som tur är så var några till från klassen inne tidigt och vi satt och pluggade till Idrottsprovet. Kl 09.30 satt vi i teorisalen för att skriva provet. Jag vet helt ärligt inte hur det gick. Det kändes både bra och dåligt.
Efter lunch hade vi matte. Jag sket i den, eller jag var där fast jag var ändå inte där. Aa vissa kanske fattar vad jag menar. Bad gjort av mig, men det är inte alltid att man pallar.

Kidsträningen idag gick bra. Jag är alltid helt slut på slutet när vi har ettorna så då är det mest Emma som får springa runt och skrika på dom.
När jag kom hem runt halv fem lagade jag mat sen efter gjorde jag iording efterrätt. Det fick bli hallon och blåbär. Inget komplicerat, men gott var det iaf! :)
Nu skall jag träna lite på dansen sen är det dags för innebandyträning. Shit så kul.

puss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!