19:25

Dagen har gått snabbt. Jag har städat, dansat (tränat på dansen som vi gör i skolan) och så har jag pluggat en massa. Blev precis klar med kostdagboken som vi skall lämna in med provet vi skall göra på onsdag. Skönt att den är klar. Nu är det bara att plugga på alla typ 50 sidor.
Plus att jag måste plugga sjukvård och religion och samhällskunskapen.
Aja tbx till vad som hänt idag:
Pappa åkte hem med båten förut. Alltid lika jobbigt att säga hejdå. När jag kom hem till mamma åkte hon och jag till sjukhuset och hälsade på en släkting som är väldigt sjuk :(
Och just nu har jag slängt i mig lite frysta blåbär och hallon. Riktigt gott. Nästan så jag skall ta lite till.

Jag känner mig sjuk, eller inte sjuk, men väldigt matt och orkeslös. Jag funderar på om det har med fingret att göra. Om jag fortfarande har en inflammation kvar, eftersom det svullnat upp lite igen. Det jag är rädd för att att inflammationen gått ner i senan. Aja jag får avvakta och se om jag får feber.

Nu ska jag titta film, män som hatar kvinnor tror jag det blir.
Puss hej.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!