2010

Gårdagen/natten var jätte rolig. Vi åt god mat som tog nästan två timmar att göra, (vilket vi inte hade räknat med) och efterrätten var awsome.
Vid halv tolv gick vi ner mot hamnen, var inte alls roligt där nere så vi gick rätt fort igen. Skulle ha träffat Eric, men hittade inte honom och han hittade inte mig. Tillslut lyckades han iaf ringa mig men då var jag nästan hemma igen. Synd :(
När vi kom  hem till Maria igen vid ett tiden så satt hon jag och Frida och pratade en massa, åt godis och ännu mer efterrätt. Runt två gick vi och la oss och vi vaknade efter tolv.

Tog bussen hem vid halv fyra och sen dess har jag varit helt utslagen. Sov på soffan till Harry Potter medans Sebastian satt och pratade med mig.

Ska försöka lägga ut lite bilder när dom som hade kamera lagt in bilderna på facebook.
Nu ska jag nog ta en dusch, har inte orkat gjort det ännu. Sen ska jag se om jag kan hitta någon bra film att somna till. Hejsvejs!



Postat av: Didriktiril

Very impressed!

2012-01-31 @ 08:34:57
URL: http://didriktiril.blogyd.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!