22:08

Efter matchen i söndags som jag inte presterade så bra på fick mig att bli nere och jag har inte haft lust till någonting dom senaste dagarna. Men jag har tagit mig igenom dagarna från morgon till kväll med djupa andetag. Och här sitter jag just nu och ser för en gångs skull rätt så glad ut.

Varken igår eller idag har jag haft lust till att träna. Men jag har dragit mig i kragen och pallrar iväg ändå. Vilket jag är glad över. Det har gått förvånandsvärt bra faktiskt. Även fast vissa stunder är lite dåligare än andra.

Idag tränade jag mina kids. Det gick bra. Och skolan var soft, såg film på svenskan och idrotten var inställd så vi kollade på film då med. Eller jag sov men det är kanske inte intressant för er att veta.
Sen var det dags för matte och det gick inge vidare. Som vanligt med andra ord :P

Imorgon skall jag till ortopeden, hoppas verkligen det går bra och att jag får bra besked.
Sen efter skolan skall jag och Eric hitta på någe :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!