5 saker du inte visste om mig

  1. Jag hatar min kropp
  2. Jag är varken morgon eller kvällsmänniska
  3. Jag kan aldrig låta bli att pilla i ansiktet om jag har någon finne. Vilket leder till att jag får fler
  4. Jag hatar att gå i bikini på sommrarna
  5. Jag är blyg för folk jag inte känner om jag inte fått i mig en viss mängd alkohol

Det finns inte så mkt att skriva om min dag. Jag var ute i en timma och höll på att frysa ihjäl fastän jag hade mkt kläder på mig. Dom andra åkte skridskor, men jag kände på mig att det skulle sluta illa om jag skulle föröka mig på att åka, så jag lät bli. När jag kom hem drack jag och mamma varm oboy, helt sjukt gott var det när man var kall!
Ett tipps ifall ni någongång vart ute i kylan och kommer in. Eller ännu bättre, man kan ta med sig det ut om man skall åka skridskor eller skidor eller helt enkelt om man skall vara ute en längre stund :)



Har tänk att gör mig iordning nu, sen gå och lägga mig. Skall vara barnvakt imorgon (eller rättare sagt idag) för mina syskon. Lär bli väckt tidigt.
Puss och godnatt folket :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!