7 jan 19:30

Det gick inte alls bra nere på lassis idag. Jag har fått ytterligare en till kur med antibiotika.
Just nu känns det som att allt är hopplöst och aldrig kommer bli bra..
Träningen med fingret går sämst, även fast jag hjälper till med min andra hand kan jag inte få ner mitt finger. Jag kan få ner fingret i handflatan om jag har fingret rakt. Men att böja på fingret är totalt omöjligt. Och den där bollen jag fått har bara blivit jobbig.. för fingret har ingen kraft.
Jag blir så less, så less att jag just nu för tillfället inte orkar med allt det här.

Denna jul har varit sämst, sämre än sämst till o med.

Nu ska jag ta en kaka, duscha  och sen gå och lägga mig i sängen och hoppas att jag slipper gå till skolan imorgon..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!