bara så du vet

Det är så overkligt, även fast jag vet att det är sant och att jag alltid trott det så är det svårt att ti in det i skallen.
Jag har sagt det flera gånger utan att veta om det är så, men nu vet jag att jag alltid haft rätt.
Jag blir så himla glad av att veta att det är du. Men på samma gång blir jag rädd. Så rädd att jag knappt vågar röra mig.
Jag vet att det inte finna något att vara rädd för, du skulle aldrig tänka tanken att skrämma eller skada mig.
Jag undrar om du sitter och läser det jag just nu skriver. Jag tvivlar på det. Men jag har ingen blekaste aning.
Jag vill iaf att du ska veta att jag tänker på dig väldigt ofta, jag somnar med ditt ansikte framför mig varje kväll. Och att jag fortfarande älskar dig, även fast vi inte sätts på nio år.
I love you,




Postat av: Frida

<3

2010-01-04 @ 22:49:47
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!