blää. Jag vill ha mer lov

Dagen började med att jag missade bussen som gick 09:50. Smidigt jao. Fast jag började kvart i tolv så det gjorde inte så mkt. Jag fick ist skjuts till skolan och jag mötte upp några fantastiska människor. Satt och pratade en massa och jag höll på att braka en av våra soffor.(inte med flit). Shit så kul det va!
Jag slöt redan vid halv två då jag sällskapade med Evve till mammas jobb. Åkte sedan hem och sov typ två timmar. Göttars var det!!

Jag har pratar med både Kolmodin och Hellenberg ikväll. Helt super duber bäst är dom <3 Dessvärre vet jag inte vart jag lagt min mobil, så om ni försöker få tag på mig och jag inte svarar så har jag förmodligen inte hittat den ännu.
Men jag ska leta lite bättre om en stund.

Nu ska jag snart sova igen. Så godnatt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!