damp är vad jag har

Första lektionen hade vi prov. Det gick bra tror jag. Skrev iaf som aldrig förr.
Sen var det frukost och vi satt och pratade om riktigt trevliga saker (eller inte). Men kul var det iaf.
Andra lektionen kom syo tanten in till oss och snackade om lite val inför trean. Jag har redan valt vad jag skall välja,  barn-undomsjukvård :)
Sen gick jag tjugo i elva för att åka till sjukan. Och jag fick ett besked som jag hade kunnat räknat ut; "Vi vet inte vad svullnaden beror på. Men om det inte blir bättre inom två- tre veckor måste du komma tbx".
Ja så sa dom...
Jag blir så less, fan att jag skulle skära mig och fan för att jag var tvungen att operara och fan för att den blev infektion och fan för att jag måste vänta typ 100000 åt för att det skall bli bra.

Nej nu går vi från detta samtalsämne. Efter vi varit på sjukan åkte jag tbx till skolan. Men fick reda på att våran lektion är inställd. Så jag ringde mamma och hon vände om och hämtade mig. Jag har precis ätit. Mamma köpte mat till mig på Sibylla, thanke. Och nu sitter jag här jätte mätt och måste börja plugga inför provet vi har imorgon. Puss hej.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!