:)

Esquesemo (=ursäkta mig) för dålig uppdatering, men jag har inte suttit vid datorn, vilket har varit väldigt skönt.

Igår var första träningen. Riktigt sköönt att börja träna igen. Shit som jag har längtat. Hade inga problem med fingret vilket känns så underdundersuper bra!
Ikväll är det träning igen, och jag är mer taggad idag än vad jag var igår.

Dagen har iaf spenderats med Charlotte. Vi har gjort en massa bus och så kollade vi på filmen gustav. Och jag har seriöst aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv till en film. Herregud vad kul det va!

Inatt sover jag hos My. Imorgon skall jag till sjukgymnasten och sen ner till ortopeden. Sen efter skall jag och My fixa en massa hemma i lägenheten. Sen på kvällen skall jag på möte. En fullspäckad dag..

Nej nu ska jag käka mat sen byta om inför träningen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!