.

Morgonen började med en promenad med Charlotte i en timme. Det var mys. Och det var mkt snö. På en del ställen gick snön ändå upp till knäna. Det tyckte vi var extra kul.
Annars har dagen spenderats inne hos C. Vi har pratat, spelat wii, ätit popcorn och druckit saft.
Jag kom precis in till mig och är hemma själv. Riktigt skönt.
Jag borde plugga, tvätta kläder, städa rummet och äta lunch. Men inget av det orkar jag. Ist sitter jag här och lyssnar på skön musik.



Jag skulle kunna göra allt för dig, allt du ber om. Jag ska stötta dig så mkt du behöver. Så mkt att jag tar slut på mina krafter. Jag älskar dig<3


Postat av: C

du är min klippa i stormen. DU är min bästa.

2010-01-31 @ 19:34:08
URL: http://hedenstein.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!