.

Det var väldigt mkt snö på kyrkogården. Fint.
Det blev genast lite jobbigare när vi kom dit, jag trodde jag skulle klara av att inte bli påmind om minnen. Men icke, allt snurrade i huvudet på en och samma gång och det var nästan att en tår klämde sig ut i friska luften.
Och det jag glömde skriva förut var att hon skulle fyllt 70 år.

Vi köpte riktigt fina blommor, nästan att jag själv skulle vilja ha såna i mitt rum tills dom ruttnar bort.
Från rusta fick jag med mig hem en hylla till mitt rum och sminkborttagningsmedel.
Och från skokanonen fick jag med mig ett par stövlar. ÄNTLIGEN så hittade jag ett par som får duga.

Jag har varit ute med lillsyrran i snön en timme. Såååå kallt. Funderar på att dricka en kopp te och sätta mig framför brasan och kolla tv. Det låter väldigt bra tycker jag.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!