ett riktigt kasst inlägg.

Som sagt så var jag ju på bio förut. Vi såg Alvin och gänget 2. Kanske lite för stor för att gå och se sånt? Naij jag tror inte det, man blir aldrig för stor för att se "barn" filmer!

Juat nu sitter jag och pluggar, är inte alls taggad till plugg. Men det är sånt som måste göras. Jag har pluggat riktigt hårt nu i en kvart. Och det har gått super. Nej nu ljög jag, jag har pluggat riktigt dåligt den här kvarten.
Snart är det iaf mat, hemmagjort pizza. Efter maten ska jag kanske ta en liten prommenad, fast får se om jag får med mig någon ut :)

För er som undrar vad jag pluggar så pluggar jag just nu om olika demens sjukdomar. Det är kul att jobba med när man är sugen på plugg, men hur tråkigt som hälst när man inte är sugen..

Nej nu ska jag sluta babbla. Puss o Kram brun banan.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!