Grattis till bästa farmor som fyller år idag!

Dagen har varit bra. På Svenskan såg vi på film, på Idrotten höll vi på med taktkännsla och även delats in i smågrupper för att komma på en egen dans att visa upp för klassen. AS KUL! Och på matten räknade vi så klart matte.

Emma kunde inte följa med och träna kidsen idag. Hade lite smått panik men som tur var fick jag tag på My och hon följade med mig :)

Just nu sitter hon här inne i min säng och kollar tv, och jag sitter med datorn i knät och pluggar lite smått.
Sen ikväll är det innebandyträning och jag är lika pepp idag som jag var igår. Yeah.
Nej nu ska jag fortsätta sen ska vi käka mat.

Hejsvejs



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!