idag är det ingen vanlig dag.

Godmorgon.
Jag har redan hunnit med mkt. Jag har duschat, hängt upp tvätten och käkat frulle. Och klockan är inte ens elva!

Idag blir det kyrkogården. Greten skulle fyllt år idag. Det är redan 9 år sedan hon gick bort.

Du är den som gjort mig till den jag är. Du var den absolut bästa som fanns, och du har satt väldigt många spår i mitt hjärta. Du kommer alltid vara en del av mig och jag hoppas du har det bra. Ditt ansikte är den sista jag ser innan jag somnar och det första jag ser när jag vaknar. Det finns ingen som slår dig, verkligen ingen. Jag vet att man brukar säga så, men jag menar det verkligen. Vi hade något specielt, någon som inte går att förklara.
Jag älskar dig fortfarande <3

Idag har jag även lovat att göra snögubbe med lillasyster. Får hoppas det är kramsnö bara ;)
Nej nu måste jag städa lite innan vi ska åka och handla blommor.
Puss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!