kvällens planer

Jag har prcis pratat med Frida om hur vi ska göra ikväll. Emma fyllde 18 i torsdags och vi (några st i klassen) har fixat en överraskningfest för henne. 80-tals tema.
Jag har inte alls varit taggad på det eftersom mina planer sprack när jag fick ännu mer pencillin av doktorn. Men nu känner jag mig lite mer taggad och det här kommer nog bli kanon kul! Man behöver ju faktist inte dricka alkohol för att ha kul. Och det ska jag bevisa ikväll.

Jag ska snart ta fram mina kläder tills ikväll, packa lite saker och sen käka innan halv fyra då jag ska möta Frida vid busstationen.

Pussiluss på er.

det blir bara jobbigare och jobbigare, jag kommer snart inte orka stå på mina egna ben.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!