sämst start på 2010

Matchen gick inge vidare bra. Jag sög, sög så jävla hårt!! Dom 80 % jag var taggad till gick ner till 0 och jag kunde inte bygga upp det hur mkt jag än ville.

Jag kan inte förklara hur dåligt jag mår. Så dåligt att jag har lust att ge upp. Men jag vet att jag är stark och klarar det här. Men det är inte så jävla lätt som folk tror.
Jag behöver någon att prata med, någon som kan stötta mig så orkar. Men hur mkt hjälp jag än får från mina underbara kompisar så räcker det inte. Jag klättrar upp för väggarna men ramlar sedan ner på golvet igen.



Postat av: Anonym

men bebis då <3

2010-01-11 @ 19:09:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!