som min magkännsla sa imorse borde jag aldrig gått till skolan.

De man trodde var det rätta visade sig vara fel
De man trott var ens liv visade sig kunna krossa allt

Min dag har bara bestått av tårar. Nu har jag iaf pratat med mamma, och jag bara älskar att jag har henne <3
Jag trodde eller hoppades iaf att 2010 skulle bli ett bättre år. Men det har redan visat sig att det är tvärt om.
Detta år kommer jag få kämpa mig igen med stora steg och djupa andetag.
Jag känner just nu att jag bara vill lägga mig under täcket och vakna upp i en helt ny värld. Med nytt umgänge, nya saker, nya kläder. Ja helt enkelt börja om på nytt från alla håll och kanter.

Jag kommer definitivt inte uppdatera mer idag..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!