vi ska vinna!!!

Jag vaknade väldigt sent idag, skönt att sova ut. Imorgon är det skolan. Usch vad jag inte orkar.

Det var skojsans igår. Shit vad kul jag hadde ett tag. Innan alla kom vid nio så käkade vi pizza, dansade och gjorde oss iordning. Riktigt trevligt hadde vi!
Det blev väldigt mkt dans där ett tag, så på slutet satt jag mest still av uttmattning.
Frida har alla bilder på sin kamera, så jag lägger in bilder när hon lagt in dom på datorn.

Idag har jag tjejvärk, och jag har riktigt ont för den delen också. Men det är sånt man får leva med när man är tjej.

Ikväll är det match, jag är taggad till 80 % än så länge. Kom igen nu tjejer, vi ska kötta dom!!! (Som Charlotte brukar säga) 

Jag mår inte så jätte toppen, känner mig helt konstig i kroppen, men det är säkert pencillinens fel. Så jag tänkte sova en liten stund så jag orkar ge 100 % på matchen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!