finimang

Hallojsans!
Jag vet, dålig uppdatering idag. Men jag ska komma med en kort förklaring.
Har varit med absolutbästa C hela dagen tills kl två då jag begav mig till jobbet.
Vi åt frulle tsm, badade i poolen, lästa dassboken, åt spagettiringar, solade och hade det mysigt i all vårt svätt på kroppen. Det hör till sommarn lixom.

Jobbet gick bra, som vanligt :) och så slöt jag 21:15 och satte min stjärt på cykeln hem.
Asså jag är glad att jag cyklar till och från jobbet. För jag käkar så himla mkt nu för tiden. Går och småäter.
Fan inte okej asså.
Kommer bli tjock som en elefant om jag fortrsätter så här.
Nej ändring från och med imorgon!

Nu tänkte jag sätta på en film, vet att jag kommer somna. Men då får jag väl se klart den en annan dag.
Smart. Mmhm ja precis. För det är ju ingen som kan komma på det.
Hörs imorgon innan jag drar till jobbet! :)



Postat av: Nilsalice

very intersting site ..congratulation..

2011-02-14 @ 07:58:58
URL: http://nilsalice.blog16.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!