<3

Hur ska jag börja detta inlägg då?
Ja den frågan är lite klurig.
Men ojs nu fick jag ju en början. Collt värre. Eh not.

Morgonen började inte så himla bra. Mamma blev plötsligt väldigt sjuk..
Vilket har gjort att jag gått runt hela dagen och tänk på vad som hände.
Men nu mår hon bättre. Tack gode gud för det!

Har inte hänt så mkt idag på jobbet. Hade vikarie träff där vi gick igenom lite saker.
Vid halv tre när jag slöt gick jag och Frida ner till stan.
Fick med mig öronhängen hem. Hela 9 par för 30 kr. Vilket fynd!
Efter ett tag tog F bussen hem och jag gick hem till pappa och städade klart det sista.
Nu är allt klart. Puh skönt.

Snart blir det mat och sen vet jag inte vad som händer.
Eller jo det vet jag, jag SKA se film! :)

Kik in lite senare, skriver mer sen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!