alla är vi mongo

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

C- Kolla en med ben!
Jag- Va?
C- Ja det går en där med ben.
Jag- Men alla har väl ben?
C- Jo men alltså ett sånt där..... protesben!
Jag- Jaha menvafan säg det på än gång då!

Sen vi kom hem har vi hunnit ätit glass på studsmattan, hoppat lite, blivit undervisade av Johanna och försökt lärt oss att åka skateboard med bara två hjul. Hm ja det är ju inte det lättaste precis.

Om en stund blir det käääk. Jag är alltid hungrig nu för tiden. Köönstigt detdär tycker jag.
Är sugen på fiskbullar, men mamma och dom tycker att det är så äckligt så jag får inte äta det av dom. Buhu.
Näe men slut snackat om mat, nu ska jag gå och krama lillebror som hatar att bli kramad.
Känner mig lite så där busig idag. Tjiingpling.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!