att snacka i nattmössan är min grej

Ikväll gick det verkligen prima att köra bil. Nästan så man blir lite stolt över sig själv.
Och juuuste, när vi skulle åka iväg så starade inte bilen. Men självaste vi var ju så bra att vi fixade problemet gallant!
Ehe.

Nu hade jag tänkt att sätta på filmen som jag har snackat om i år, nej men ni hajar grejen.
Fast om jag är lite smart och tänker ett steg till så kommer jag inte orka se klart hela filmen.
Då kommer jag sluta där jag slutade förra gången.
Så igentligen är det ingen idé att ens sätta på filmen!?

Aja igentligen kan jag ju säga allt det här för mig själv. Men bara för att ni ska få läsa någon mongo så skriver jag allt jag tänker.
Uppfattat? Aaao bra för er! Hihi. Nej nu ska jag återgå till chatten på fb och monga mig lite med Eric!

Hööörs imr! Och då är pappa här på Gotland. Han kommer inatt. ÖVERLYCKLIG!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!