en sak fick mig iaf att bli glad idag. MVG.

Studiebesöket på polisstationen var inge vidare kul.
Men det beror nog på att jag hade körlektion när de andra fick gå runt och se.
Körlektionen gick iaf bra, men jädrans vad det är svårt att backa runt gathörn. Ohmygad.

Annars har dagen varit som alla andra dåliga dagar.
Det är inte konstig att jag blir som jag blir när det är så här.
Okej jag kan inte säga för mkt för jag vet att vissa i "mitt" gäng läser detta.
Och ingen vet vad det igentligen är som får mig att bli så här.
Nej nu är dragkejdan för munnen till. Inge mer prat om detta.

När skoldagen var slut gick hela klassen, eller vi var 12 st, ner till glassbaren och åt glass.
Jag och Evva (batman) tog svartamalin och det måste vart någe fel i den. Helt kocko blev vi när vi skulle vandra till terranova.

Nu blire musik och slappa. Dra mig baklänges vad död jag är i kroppen.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!