en sten har lättat från hjärtat

Vet ni vad?
Att jag skiter fullkomligt i vad ni tycker.
Jag har gjort mycket bra i mitt liv och är stolt över mig själv.
Jag har så många vänner som älskar mig för den jag är. Såna som tycker att jag är omtänksam och hjälper dom mycket med saker och ting och inte bara tänker på mig själv.
Så det här som hänt lägger jag bakom mig och börjar nu ett nytt liv.
Mina planer för resten av gymnasietiden lockar mig väldigt mycket till att leva livet fullt ut.
Om det nu går att fixa så det blir som jag tänkt.

Fyfan vad jag känner mig bra just nu, Värsta lyckoruset i kroppen!



Postat av: Ihngela

Bra där Rebecca!!

Du är en kanontjej o du ska verkligen vara stolt över dej själv :)

Det finns bara en som du <3 <3

Puss o kram <3 <3

2010-06-12 @ 22:14:05
Postat av: Karindeau

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-06-13 @ 08:29:57
URL: http://karindeau.blog16.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!