filmtime!

Ohoj nu är jag här igen!
Det har gått super på jobbet idag. Är glad att jag fått detta jobb, trivs så himla bra :)

Nu tänkte jag lägga mig o kolla film och så vila rumpan som har fått sitta på en cykelsadel i ca 1 mil (?)

Börjar 06:45 imr, så det blir upp ur sängen kl 06 för att sedan sätta stjärten på cykeln igen. Slutar 14:00 och ska en snabbis på stan med mammsen efter det.
Så hörs imr någon gång brudar och gubbar!

Ha en trevlig natt, för det tänker jag ha. :)

Osminkad och fin. Det är så det ska va!

 



Postat av: Ihngela

Den filmen ha jag sett.. o jag har för mej att den var lite smårolig :)

Hoppas att du får en bra dag på jobbet imorgon.. o du , du har väl cykelhjälm :P

Puss o kram från världens bästa faster <3

2010-06-29 @ 23:53:13
Postat av: Rebecca

Ja den är lite smårolig, och sorlig. Men efter det sorliga blir det roligt och då torkar tårarna ;)

Hahhaah klart jag har hjälm ;) hehe, eller har jag verkligen det!? ;)

Puss och Kram <3

2010-06-30 @ 17:24:41
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!