folk asså

Äntligen så är jag hemma efter en lång dag.

Imorse bestämde jag mig för att cykla till sjukhuset i det vackra vädret ist för att ta bussen dit.
Finimang blev det.
Tog inte så värst lång tid, röntgade sen cyklade jag hem till pappsen.
Halv två skulle jag cykla till öster och lämna nycklarna.
Shit vad folk, helt smockat. Usch sånt tycker jag inte om. Och inte nog med det så var det fel ställe pappa trodde att vi skulle lämna nycklarna. Och den där kärringen blev sur för att inte vi visste vart vi skulle lämna dom. Då röt jag till och gick där ifrån.
Varför jobba med folk när man inte kan vara snäll och trevlig. Idioter. Ursäkta mitt språk. Men sånt är inte okej.

Redan vid två var jag på jobbet och satte igång lite tidigare. Så jag fick åka (cykla i mitt fall) hem redan halv nio :)

Nu ska jag sätta mig ute i uterummet och snacka skit med allt folk som är här.
Och sen mååååååååste jag ta bort fästingen som jag upptäckte på min fot förut idag.
Undrar hur länge den har suttit där?!

Hörs imr när jag slutat jobba. Jobbar från 06:45-14:30 tror jag.

Tjing




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!