första gången jag fått gjort det på fullaste allvar

Jag måste bara berätta en sak:
Jag och min lillasyster satt ute på studsmattan och åt isglass. Plötsligt börjar hon låta konstigt och jag kollar lite konstigt på henne. Efter bara en liten sekud ser jag att hon börjar bli helt blå i ansiktet. Och så rann det någon vätska ur munngiperna på henne.
Jag bankar på hennes rygg men det händer ingenting. Utan att jag ens han tänka efter så hade jag börjat gjort heimlich metoden på henne. Efter tredje lr fjärde försöket kommer det upp en stor klassbit ut hennes mun.

Nu efter insåg jag att det är jävligt bra att man får lära sig såna saker. Kan man det så blir det automatiskt att man gör det man lärt sig.

Hon har ont eftersom jag var tvunegn att ta i så mkt, men bättre det än att hon skulle dött.
Jävlar var rädd jag vart efteråt när jag förstod vad som hänt.



Postat av: Lena

Bra gjort tjejen! Du kan känna dig stolt över att du klarade detta. Hur mår lilla syster nu?

2010-06-14 @ 00:47:32
Postat av: Rebecca

Har inte träffat henne sen igår när det hände. Men jag tror iaf att hon mår bra.

2010-06-14 @ 09:03:08
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!