hål i hakan eller vad är det frågan om?

Nej men det var ju trevligt att min vita t-shirt blev gäggig och dan.
Verkar inte direkt vara min matdag.
Imorse var jag ju så hungrig, men naij då var min yoghurt slut och inget bröd hadde vi.
Så jag gick in till C och tog mig två st mackor.
Och nu när jag åt lunch så spillde jag först mat på min fina vackra vita tröja och sen tog jag en tomat, och spläsch hela innehållet sprutar ut och lägger sig på magen.
Då blev jag glad..! Heh.

På väg hem från stan hade vi LITE motvind och det här kommentaren kom från C;
" Jag är hällre fet än att cykla "

Det var inte direkt vad jag hade förväntat mig ur hennes mun ;)

Nu ska jag... lägga mig ute på studsmattan och sova lite. Aao det gör jag nog. Lät skönt.




Postat av: C

jag är hellre fet än att cykla i MOTVIND sa jag faktiskt ;)

2010-06-28 @ 22:54:53
Postat av: Rebecca

jaja, man kan ju inte komma ihåg precis exakt varje ord, fattaruväl!? ^^

2010-06-28 @ 23:15:12
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!