happy face

Hej hej hopp!

Idag har jag vart med Emma och Frida. Mysiga små flickor det där.
Emma som tog körkort i torsdags kom och hämtade mig här hemma och sedan drog vi ner på stan en sväng.
Där hämtade vi upp Frida och vi drog till stranden.
Fråga mig inte vart det var, för det kommer jag inte ihåg. Hehe.
Vi åt jordgubbar, godis, bullar och så drack vi smoothie som jag gjort.
Lite efter tre begav vi oss till lummelunda och gick en liten sväng och kollade läget.
Sen åkte vi och lämnade Fridöö hemma hos henne och nu är jag också hemma.

Har vart en riktigt härlig dag. Sånt här får mig att må så bra. Tack flickor <3

Ikväll är jag hemma själv, mamma är med lillsyrran på fastlandet som ska tävla imorgon.
Och dom två herrarna är i Sundre.

Nej vi hörs nog senare om jag känner mig rätt ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!