home sweet home

Nu är jag hemma igen, skönt. Men visst det var trevligt.
Men jag förderar att sitta här och lukta på blommorna. Okej jag har inte riktigt blommor på mitt rum som jag kan lukta på. Men ni hajar grejen.

Imorgon börjar vi halv nio, skall mötas på polisstationen då vi ska på studiebesök.
Dessvärre måste jag gå tidigare där ifrån för jag har körlektion. Men det handlar om 20 minuter så det får gå.
Lite tråkigt att det krockar med studiebesöket. Men vad gör man inte för att komma ett steg närmare körkortet?!

Naij ni, nu blire duschen sen på huvet i säng. Somnar så himla sent nu för tiden och sover som en gammal kratta.
Inte okej..

Tjing!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!