hot hot hot

Tjenare mittbenare !
Jag sov så illa inatt att jag nästan satt och sov på cykeln imorse.
Tror jag samanlagt sov i tre timmar...

När jag slutat cyklade jag till mammis jobb och vi drog ner på staden.
Fick med mig ett par kortbyxor, en blus och ringar hem.
Tänkte visa sen när jag sitter vid min dator :)
Igentligen var det meningen att jag skulle kolla efter ett par nya ballerina skor. Men ja, ni märker hur det gick med den saken.

Är precis uppkommen ur poolen, har legat i en timme ungefär. Skita skönt !

Nej vi hörs sen, tänkte ta något att äta innan jag svimmar (A)


My och Jag. (Bilden tagen för två år sedan)
Finns här för dig gumman! <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!