hur smart får man vara igentligen!?

Hahaha jag måste bara berätta en sak!

Här är min och Fridas lilla konversation ;)

F- Nu har vi strömavbrott :S
Jag- Nej vad tråkigt :( fast lite mysigt :)
F- Aa, men jag ville verkligen se vem som vann djävulsrallyt :( Vårt internet fungerar inte heller :'( :'(
Jag- Klart inte ert internet fungerar min vän. Jag tycker att du ska dricka lite te, och sen gå och lägga dig i tid för en gångsskull. Nu finns det ju ändå ingenting som du kan göra :)
F- Men jag måste verkligen duscha :S Och sen kan jag inte göra te eftersom man då behöver el ;)
Jag- Jaha ajsing. Du får gå runt och vara lite skitig imr ;) Hahhahah aj juste, mitt jävla smartskafft :P
F- Hahah aa eller så blir jag tvungen att duscha imorgon även om jag inte gillar det :P hahaha jag garvar ihjäl mig XD hahhahahahhaahaha
Jag- Så kan man ju också göra ;) skatt åt mig väl, alla gör vi våra misstag :D ;)
F- Haha men först är du så förstående för att internet inte funkar och sen skall jag sätta på te :P hahahahahaha förlåt men det var så kul :P
Jag- Hahah ja men jag tänkte inte så himla  bra där faktikst :P
F- Haha sötbulle :D

Läs och njut av ett väldigt fint samtalsämne. Jag är inte trött, bara så ni vet. Appropå ingenting asså ;) 
Nu ska jag inte uppdatera någe mer ikväll. Blir imr! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!